تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان Sniper Ghost Warrior 3 از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کرد!

عنوان Sniper Ghost Warrior 3 از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کرد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه آوریل سال 2017 بود که شرکت CI Games نسخه سوم از فرنچایز محبوب خود  Sniper: Ghost Warrior را عرضه کرد. این بازی اگرچه با پوشش خبری بسیار عرضه شد و در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی قرار گرفت؛ اما پس از عرضه با مشکلات و باگ‌های گرافیکی روبه‌رو شد و چند نقد و بررسی ضعیف دریافت کرد.

همین موضوع عامل مهمی شد تا عنوان Sniper: Ghost Warrior 3 در ابتدای عرضه با شکست مواجه شود و نتواند فروش مورد نظر را کسب کند. اما اخیرا طی آمارهایی که شرکت CI Games منتشر کرده؛ این عنوان پس از گذشته تقریبا 11 ماه از عرضه توانسته است از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کند و این موفقیت خوبی برای نسخه سوم اسنایپر به حساب می‌آید.

همچنین به تازگی مقامات شرکت CI Games سرانجام سکوت خود درباره مشکلات پیش آمده بر سر راه Sniper: Ghost Warrior 3 را شکستند و متن زیر را در توییتر ارسال کردند :

" عنوان Sniper Ghost Warrior 3 بزرگترین بازی بود که ما آن را توسعه داده و عرضه کردیم؛ و علارغم دید منفی که برخی رسانه ها در مواجه با این عنوان در ابتدای عرضه آن داشتند، ما به سختی بر روی ارتقاء کیفیت آن کار و تلاش کردیم. حال از موفقیت این بازی و فروش بالای آن خرسند هستیم. "

انتهای پیام/

Sniper Ghost Warrior 3 به فروش 1 میلیون نسخه دست یافت!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان Sniper Ghost Warrior 3 از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..