تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش قطعی بیش از 96 هزار قطعه سکه در بانک ملی ایران

روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در مجموع بیش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعی با روش جدید در واحدهای بانک ملی ایران پیش فروش شد.

به گزارش شمانیوز ، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، پیش فروش سکه تمام بهار آزادی با روش جدید برای سررسید شش ماهه به نرخ ۱۴ میلیون ریال و برای سررسید یک ساله به نرخ ۱۳ میلیون ریال از روز شنبه 28 بهمن ماه در 1131 شعبه منتخب بانک آغاز شد.
روز یکشنبه 29 بهمن ماه یک هزار و 110 درخواست پیش خرید برای 11 هزار و 614 قطعه سکه با سر رسید شش ماهه و 44هزار و 465 قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.
روز دوشنبه 30 بهمن ماه نیز یک هزار و 702 درخواست پیش خرید برای نه هزار و 892 قطعه سکه با سر رسید شش ماهه و 30 هزار و 354 قطعه سکه با سر رسید یکساله به صورت قطعی ثبت شد.
بر این اساس روز یکشنبه و دوشنبه این هفته در مجموع 96 هزار و 325 قطعه سکه پیش فروش شد.
حراج سکه در بانک کارگشایی نیز طبق روال سابق در روزهای زوج ادامه دارد، به طوری که تا کنون بیش از 300 هزار قطعه سکه در این واحد به صورت نقدی فروخته شده است.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش قطعی بیش از 96 هزار قطعه سکه در بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..