تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه ناکارآمد ۱۹۵ قادر به مبارزه کامل با پیامک‌های تبلیغاتی نیست

سامانه ناکارآمد ۱۹۵ قادر به مبارزه کامل با پیامک‌های تبلیغاتی نیست

به گزارش خبرآنلاین، دو روش ارسال شماره‌های مزاحم تبلیغاتی از طریق پیامک و نیز وب سایت 195 به دلیل محدودیت عمدی ایجاد شده، از کار افتاده‌اند.

بر اساس تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید سامانه پیامکی 195 برای دادن گزارش شماره‌های مزاحم تا 17 ژانویه 2018 فعال بوده است اما پس از آن هیچ شماره‌ای در صورت ارسال در این سامانه ثبت نمی‌شود، چرا که پیام ثبت موفقیت آمیز درخواست کاربر پیامک نمی‌شود.

اما وب سایت 195 نیز برای ثبت شماره‌های مزاحم عملا از ابتدای طرح به ثبت شماره مزاحم به صورت ماهی یک شماره محدود است و این درحالی است که یک کاربر در طول روز ده‌ها پیامک تبلیغاتی از ده‌ها شماره مختلف دریافت می‌کند و بنابراین کاربر قادر به ثبت شماره‌های بعدی در این وب سایت نیست.{لینک}

نکته جالب اینکه وزیر ارتباطات امروز در جمع خبرنگاران تلویحا اعلام کرد" اگر هم اکنون به این نتیجه برسیم که اپراتورها شماره‌ها را در اختیار قرار می‌دهند، حتما با آنها برخورد می‌کنیم."{لینک}

بحث فروش اطلاعات کاربران توسط اپراتورها به شرکت‌های تبلیغاتی، موضوعی «فرا وزارتی» است که باید هر چه سریع‌تر جلوی آن گرفته شود اما آنچه هویدا است برخی افراد داخل وزارت ارتباطات که در اپراتورهای مخابراتی-اینترنتی هم سهام دارند، عملا روندی «ضد کاربر» پیش گرفته و سیاست‌های تعریف شده توسط وزیر را زیر سوال می‌برند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه ناکارآمد ۱۹۵ قادر به مبارزه کامل با پیامک‌های تبلیغاتی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..