تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند پيشكسوت پرسپوليس به عملکرد عليرضا بیرانوند

واکنش تند پيشكسوت پرسپوليس به عملکرد عليرضا بیرانوندبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مهمان السد قطر بود و با نتیجه 1 بر 3 مقابل این تیم، تن به شکست داد.

به همین منظور وحید قلیچ، دروازه بان سابق پرسپولیس در واکنش به این شکست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به انتقاد از علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پرداخت.

وحید قلیچ در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"آقای بیرانوند این کپسول آتش نشانی بالا سر من کارایی بیشتری نسبت به شما در جهت دفع توپ برای گلری داره,به خودت بیا و بیشتر دقت کن، ناسلامتی شما سفیر تیم ملی در بازی های جام جهانی روسیه در دروازه هستی،باشد که خداوند منان همه ما را به راه راست هدایت کند،دوستدار شما وحید قیلیچ"

واکنش تند پيشكسوت پرسپوليس به عملکرد عليرضا بیرانوند

انتهای پیام/

قلیچ  به بیرانوند: کپسول آتش نشانی کارایی بیشتری نسبت به شما در دفع توپ دارد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند پيشكسوت پرسپوليس به عملکرد عليرضا بیرانوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..