تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس +عکس

پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به باخت این تیم مقابل السد قطر واکنش نشان داد و نوشت:

"همه ما از شكست ديروز ناراحت شديم و افسوس خورديم !
طبيعی ست تيمی كه عادت به پيروزی داره شكست واسش غير قابل تحمله ولی هر شكست ، دست كم اين فايده رو داره كه يكی از راههايی را كه به شكست منتهی شده بشناسيم و درس های زيادی از اون بگيريم.
اين شكست نه اتحاد ما را از بين ميبره و نه ما را در رسيدن به اهدافمون نا اميد ميكنه بلكه ما رو قوی تر و مصمم تر از قبل خواهد كرد."

روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت که این دیدار با شکست 3 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را سیامک نعمتی به ثمر رساند. این بازی در دوحه قطر برگزار شد. پرسپولیس پس از شکست مقابل السد با سه امتیاز در رتبه دوم جدول جای گرفت.

پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس +عکس 

انتهای پیام/

واکنش اینستاگرامی بیرانوند به شکست پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند پس از شکست پرسپولیس +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..