تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایدرو کمک کند تا استان خراسان جنوبی شتاب توسعه اش بیشتر شود

استاندار خراسان جنوبي در ديدار با رئيس هئيت عامل ايدرو:

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش تسهیل گری ایدرو ابراز امیدواری کرد: کمک کند تا استانی مثل استان خراسان جنوبی شتاب توسعه اش بیشتر شود.

به گزارش شمانیوز: استاندار خراسان جنوبی  پس  از دیدار با دیدار رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  در گفتگو با  ایدرونیوز گفت :  ایدرو و ایمیدرو سازمان های توسعه گر بسیار با ارزشی هستند که فلسفه وجودیشان توسعه گری در مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.

 محمدمهدی مروج الشریعه گفت: این دو سازمان توسعه ای بعنوان دو سازمان تاثیرگذار در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله خراسان جنوبی نقش بسیار موثری دارند که برخی پروژه ها را اجرا و در بعضی پروژه های دیگر در حال تحقیق و مطالعه هستند.

وی گفت: مطمئناً هر چقدر دولت و مجلس شورای اسلامی، برای این دو سازمان کمک های تسهیل گرانه در نظر بگیرند،  قطعاً درجه توسعه یافتگی و شتاب توسعه یافتگی کشور با سرعت بسیار بیشتری پیش خواهد رفت.

محمدمهدی مروج الشریعه با اشاره به نقش تسهیل گری ایدرو ابراز امیدواری کرد: برای اجرایی شدن پروژه ها در حوزه های صنایع فلزی ، صنایع قطعه سازی خودرو، صنایع های‌تک و دانش بنیان، در استان خراسان جنوبی  تلاش می کنیم و  امیدواریم ایدرو  کمک کند تا استانی مثل استان خراسان جنوبی شتاب توسعه اش بیشتر شود.


منبع:ایدرونیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایدرو کمک کند تا استان خراسان جنوبی شتاب توسعه اش بیشتر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..