تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمان و شانس بازگشت به ترکیب

ورزش سه: پرسپولیسی ها با نمایشی ضعیف و پرانتقاد به دور از آنچه که در لیگ برتر از آنها دیده ایم، سنگین ترین باخت فصل خود را مقابل السد متحمل شدند. در شبی که هیچکدام از سرخپوشان طراوت همیشگی را نداشتند، هافبک های این تیم با ارائه بازی پراشتباه نه تنها در تغذیه مهاجمان خود ناکام بودند؛ بلکه با دادن فضا به حریف، در آمار مالکیت توپ و میدان نیز بازنده بودند. این ضعف آن قدر مشهود بود که هر سه تعویض ورودی برانکو را هافبک های این تیم تشکیل می دادند. بشار رسن، احمد نوراللهی و سیامک نعمتی بازیکنانی بودند که خیلی دیر به ترکیب تیمشان اضافه شدند و در این بین تنها نعمتی توانست در ثانیه های پایانی یکی از گلهای خورده را جبران کند.

محسن مسلمان هافبک طراح پرسپولیس و بهترین پاسور لیگ که مدتهاست از چشمان پرفسور دور مانده، دیگر جایی در ترکیب سرخپوشان ندارد. مهندس پرسپولیسی ها بعد از دیدار هفته بیست و یکم تیمش مقابل پیکان دیگر برای سرخپوشان بازی نکرده و حالا با نمایش ضعیف هافبک های پرسپولیس مقابل السد، شانس بازگشت به ترکیب تیمش را پیدا کرده است.

پرسپولیس در روزهای آینده دو بازی در لیگ برتر خواهد داشت. آنها ابتدا به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت و بعد هم باید دربی 86 را مقابل استقلالی برگزار کنند که موفق شد الهلال را شکست دهد. بعد از این دیدارها سرخپوشان در سومین دیدار آسیایی خود از الوصل امارات میزبانی خواهند کرد.

توقع هواداران برای مسجل کردن قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر، کسب برد مقابل استقلال اوج گرفته در دربی و نیاز مبرم سرخپوشان به بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا باعث می شود تا شانس حضور مجدد مسلمان در ترکیب تیمش افزایش یابد؛ هرچند برانکو نشان داده روی تصمیمات خود پافشاری می کند؛ اما باید منتظر ماند و دید مهندس قرمزها در روزهای باقیمانده از سال برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمان و شانس بازگشت به ترکیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..