تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری بیش از ۶ میلیون ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۹۶

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری بیش از 6 میلیون ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در سال 96به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسعود شکوهی  مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از برگزاری 6 میلیون و 600 هزار ساعت آموزش ضمن خدمت حضوری فرهنگیان در سراسر کشور در سال 96 خبر داد.

وی اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها در راستای آموزش، ارتقاء و توانمندسازی منابع انسانی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و ایفای نقش تربیتی کارکنان وزارت آموزش و پرورش بوده است.

وی با بیان اینکه این دوره ها در بازه زمانی فروردین تا اسفند 96 انجام شده است، تصریح کرد: این اداره کل پیرو شیوه‌نامه آموزش و توانمندسازی همکاران که از ابلاغیه‌های پایدار معاونت پرورشی و فرهنگی است، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری در مراکز استان‌ها و ادارات آموزش و پرورش مناطق کل کشور کرده است.

شکوهی افزود: این دوره‌ها بالغ بر 6 میلیون و 600 هزار نفر ساعت آموزش است، اجرایی کردن این دوره‌ها با همراهی و هماهنگی مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات ستاد انجام شده است.

انتهای پیام/

ارتقاء منابع انسانی با برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت حضوری فرهنگیان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری بیش از ۶ میلیون ساعت آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..