تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۰ درصدی هزینه مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷/ آمادگی ۷۰۰ تخت باشگاه فرهنگیان برا پذیرایی از مهمانان

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران به بیان توضیحاتی درباره چگونگی خدمات رسانی در مراکز اسکان نوروزی در نوروز ۹۷ پرداخت.

افزایش ۱۰ درصدی هزینه مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷/ آمادگی ۷۰۰ تخت باشگاه فرهنگیان برا پذیرایی از مهمانانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران در جمع خبرنگاران درباره فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی فرهنگیان عنوان کرد: جلسات آمادگی برای اسکان مسافران در ایام نوروز را برگزار کردیم اسکان نوروزی مسافران جزو وظایف آموزش و پرورش نیست اما به دلیل امکانات موجود در مدارس این فرصت را فراهم کردیم.

وی ادامه داد: به طور کلی در ایام تعطیلات تابستانی و نوروزی، مدارس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی آماده می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران درباره نرخ خدمات رسانی در نوروز ۹۷ گفت:‌ سال گذشته هزینه استفاده از مدارس برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای غیر فرهنگیان 55 هزار تومان بود و امسال این رقم افزایش 10 درصدی داشته است.

بهارلو تصریح کرد: هزینه های دریافتی برای اسکان ناچیز و اغلب صرف خدمات رسانی در مدارس می‌شود.

فعالیت ۱۴۰۰کلاس درس برای اسکان مسافران

وی با اشاره به تعداد مراکز در نظر گرفته شده برای اسکان گفت: سال گذشته 1400 کلاس ویژه، درجه الف و ب برای مسافران آماده شد همچنین از سال گذشته کلاس های درج ج حذف شد.

بهارلو با بیان اینکه 700 تخت باشگاه‌های فرهنگیان شهر تهران برای پذیرایی از مسافران آماده است، عنوان کرد: سامانه ثبت‌نام اسکان نوروزی  برای متقاضیان فعال شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران یادآور شد: مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تهران سال گذشته میزبان 90 هزار مسافر از سراسر کشور بود.

گفتنی است؛ با وجود اعلام افزایش 10 درصدی هزینه اسکان، وزارت آموزش و پرورش طی خبری از تغییر نکردن هزینه اسکان در کشور خبر داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۰ درصدی هزینه مراکز اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷/ آمادگی ۷۰۰ تخت باشگاه فرهنگیان برا پذیرایی از مهمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..