تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا، آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون دکترای ۹۷

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

خبرنگار: جنیدیجمعه برگزاری آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97/ فردا آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون دکتراحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97 تا ساعت24 فردا سوم اسفند ماه 96 مهلت دارند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پیرینت کارت شرکت در آزمون دکترا و دریافت برگه راهنمای مربوطه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97، روز جمعه چهارم اسفند ماه 96 در 55 حوزه امتحانی به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

زمان  برگزاری آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا، آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون دکترای ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..