تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارس خودرو به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست انتخاب شد

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد.

به گزارش شمانیوز: در نوزدهمین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز که با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، شرکت پارس خودرو به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

عبدالصمد احمدوند مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست پارس خودرو با اعلام این خبر افزود: پارس خودرو به جهت انجام اقدامات و اجرای استانداردهای لازم در زمینه بهره وری و کاهش آلایندگی های زیست محیطی موفق به کسب تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست شد.

وی افزود: این شرکت همواره در اجرای برنامه های ملی در زمینه محیط زیست فعالیت و اقدامات چشمگیری داشته و با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست، حامی زمین پاک و هوای سالم است.

احمدوند تصریح کرد: شرکت پارس خودرو فعالیت های گسترده ای همچون مدیریت پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز، کنترل آلاینده های آب و هوا، استاندارد محیط زیستی محصولات و ... را در دستور کار خود قرار داده و کسب عناوین مختلف در خصوص محیط زیست نشان از عزم این شرکت جهت کمک به حفاظت از محیط زیست است.

گفتنی است سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ    محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلایندگی های زیست محیطی، نوزدهمین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در کشور را برگزار کرد.

منبع: سایپا نیوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارس خودرو به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..