تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده‌نشده از ناصر عبداللهی و امید حاجیلی

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه های اجتماعی امروزه به بستری برای تبادل اطلاعات دوسویه میان مخاطبانشان تبدیل شده‌اند. یکی از این شبکه‌های پرطرفدار اینستاگرام است که کاربران با گذاشتن عکس‌هایی از خود، دیگران را در جریان امور روزمره  خود قرار می‌دهند و یا حتی با گذاشتن عکس‌های قدیمی آنها را در مرور خاطرات خود سهیم می کنند.

در همین زمینه  امید حاجیلی خواننده و نوازنده،  ضمن اتشار تصویری از خود در کنار زنده یاد ناصر عبداللهی‌ در صفحه اینستاگرامش  ناراحتی خود را نسبت به اتفاقات تلخ رخ داده در روزهای اخیر بیان کرد.

حاجیلی نوشت:
"میگم ناصر: یه جورایی خوش به حالت نیستی، حداقل این روز‌های غم انگیز و هر روز استرس و انرژی منفی و خبرای بد و نمی بینی و نمی شنوی ... روحت شاد"


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده‌نشده از ناصر عبداللهی و امید حاجیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..