تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر حمید فرخ‌نژاد از عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با دراویش داعشی +فیلم

روایت حميد فرخ نژاد ⁩از مشاهدات شب گذشته‌‌اش در حوالی منزلش در پاسداران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته در محله پاسداران تهران بر اثر درگیری ماموران نیروی انتظامی و فرقه دراویش داعشی؛ تعدادی از مردم مجروح و زخمی شدند و سه تن از افسران ناجا نیز به شهادت رسیدند.

در همین رابطه حمید فرخ‌نژاد مشاهدات خود از اتفاقات شب گذشته را به همراه ویدئویی که از پنجره منزلش تهیه کرده است در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از خدمات ماموران نیروی انتظامی قدردانی کرد. یادداشت فرخ‌نژاد به این شرح است:

" متاسفانه ديشب به دليل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگيری گسترده در اين محل بودم،شهادت ميدم اگر درايت نيروی انتظامي نبود ،ماجراجويی اقايان لباس شخصی و عصبانيت دراويش منجر به فاجعه ايی با تلفات انسانی بالا ميشد، تشكر ميكنم از عملكرد عاقلانه و حرفه ايی نيروی انتظامی و تسليت ميگم به خانواده نيروهای از دست رفته ناجا،كاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ تری براي جلوگيری از اين دست برخوردها ايفا ميكردند. "

روایت حميد فرخ نژاد ⁩از مشاهدات شب گذشته‌‌اش در حوالی منزلش در پاسداران +فیلم

انتهای پیام/

روایت حميد فرخ نژاد ⁩اغتشاشات شب گذشته پاسداران +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر حمید فرخ‌نژاد از عملکرد نیروی انتظامی در مقابله با دراویش داعشی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..