تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین و دور افتاده‌ترین قبیله‌های باقی مانده در دنیا/هجوم به خانه فاطمه(س)کی،چگونه ،چرا و توسط چه کسانی بود؟/١١ ماده غذایی خطرناک و مرگ آور را بشناسید!/دختر كردی كه توسط تروريست ها اسير شد

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

عجیب‌ترین و دور افتاده‌ترین قبیله‌های باقی مانده در دنیا/هجوم به خانه فاطمه(س)کی،چگونه ،چرا و توسط چه کسانی بود؟/١١ ماده غذایی خطرناک و مرگ آور را بشناسید!/دختر كردی كه توسط تروريست ها اسير شد

عجیب‌ترین و دور افتاده‌ترین قبیله‌های باقی مانده در دنیا+تصاویر
در این مطلب شما را با 10 قبیله غیر متمدن و دورافتاده که از گرایش به جهان مدرن دوری می‌کنند آشنا می‌کنیم.

۱۰ قبیله که از پیوستن به دنیای مدرن اجتناب می‌کنند

هجوم به خانه فاطمه(س)کی،چگونه ،چرا و توسط چه کسانی بود؟
در این مطلب پاسخ به پرسش‌های کلیدی درباره واقعه شهادت حضرت فاطمه(س) بر اساس پژوهشی که در منابع اصلی و دست اول تاریخ جمع آوری شده را مشاهده می کنید.

١١ ماده غذایی خطرناک و مرگ آور را بشناسید!
غذا‌ها جزء اصلی فرهنگ‌ها می‌باشند و ویژگی مختلفی را در بر دارند؛ اما پزشکان هشدار می‌دهند مصرف برخی مواد غذایی خطر مرگ را به همراه دارد.

چگونه در یک حادثه هوایی زنده بمانیم؟
بهترین بازه زمانی برای نجات پیدا کردن،دو دقیقه است. به سخنان مهمان‌داران هواپیما گوش فرا دهید و سریعا به سمت در خروج بروید و فورا از کابین خارج شوید.

چرا به فاطمه زهرا (س) محدثه می‌گویند؟
یک کارشناس و پژوهشگر مسائل دینی گفت: حضرت فاطمه(س) ام الأئمه است. اُم در لغت یعنی اصل و ریشه، لذا فاطمه زهرا(س) اصل و ریشه کمالات معصومین(ع) است.

دختر كردی كه توسط تروريست ها اسير شد+ فیلم
رسانه تروریست های ارتش آزاد فیلمی از اسارت یک دختر نوجوان کرد منتشر کردند.

دختر کُردی که به اسارت تروریست‌ها درآمد+ فیلم

تصویر کارت ملی سرباز ۲۰ ساله‌ای که دراویش گنابادی به شهادت رساندند
در پی حادثه حمله دراویش گنابادی به ماموران پلیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران و آسیب رسیدن به ۱۲ دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم یک سرباز 20 ساله نیز به شهادت رسید .

10خاصيت شگفت انگيز زردچوبه برای پوست كه شايد ندانيد
زردچوبه برای پوست بسیار مفید است و در واقع قرن‌هاست که به عنوان عاملی جهت مراقبت از پوست کاربرد دارد.

لحظات فوق العاده و تکنیکی از دریبل زنی "مسی " در دنیای فوتبال+ فیلم
در این فیلم دریبل زنی حرفه ای لیونل مسی در جریان مسابقات فوتبال را می بینید.

لحظات فوق العاده از دریبل زنی مسی+ فیلم

بزرگترین هدیه الهی در کدام سوره قرآن قرار دارد؟
در ماجراى فتح مکه خداوند تنها دستور تسبیح مى‌دهد،ولى براى عطا کردن کوثر مى‌‏فرماید: «فصلِ‏ّ لربّک» نماز بگزار. گویا اهمیت کوثر از اسلام آوردن مشرکان بیش‏تر است.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین و دور افتاده‌ترین قبیله‌های باقی مانده در دنیا/هجوم به خانه فاطمه(س)کی،چگونه ،چرا و توسط چه کسانی بود؟/١١ ماده غذایی خطرناک و مرگ آور را بشناسید!/دختر كردی كه توسط تروريست ها اسير شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..