تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل سامسونگ پس از کاهش تولید آیفون X

 مشکل سامسونگ پس از کاهش تولید آیفون Xبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به کاهش تولید آیفون ایکس ممکن است سامسونگ Display با مشکل اضافه تولید در پانل‌های OLED مواجه شود.

گزارش شده است که سامسونگ در جستجوی مشتریان جدید است تا پانل های اضافی OLED را به فروش برساند اما به نظر می رسد مشکل به این راحتی ها قابل حل نباشد. تعداد زیادی از سازندگان گوشی های تلفن همراه به دلیل هزینه زیاد پانل های OLED از آن ها استفاده نمی کنند، بنابراین ممکن است سامسونگ دچار کاهش سود شود.

تعداد زیادی از شرکت های چینی که گوشی هایی با قیمت کم تولید می‌کنند ترجیح می دهند تا از پانل‌های LCD استفاده کنند که 40 درصد ارزان‌تر هستند و تنها 5 الی 10 درصد گوشی‌های Oppo و Vivo از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنند.

در نهایت می‌توان گفت سامسونگ برای تصاحب بازار رقبایی مانند سازندگان چینی صفحه نمایش  و LG Display را پیش‌رو دارد و برای حفظ موقعیت خود مجبور به رویارویی با آنهاست.

انتهای پیام/

مشکل سامسونگ پس از کاهش تولید آیفون 10



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل سامسونگ پس از کاهش تولید آیفون X»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..