تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک سقوط یک تکه یخ بزرگ از آسمان! +فیلم

فرار معجزه آسای از مرگ رفتگر در سقوط یخ از هواپیما! فیلم////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی محض یک رفتگر را در جنوب لندن به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در لحظه ای که او مشغول تمیز کردن خیابان است ناگهان یک تکه یخ بزرگ از هواپیما به پایین سقوط می کند. این تکه یخ که حدود 20 کیلوگرم وزن داشت در چند قدمی این رفتگر به زمین برخورد کرده و متلاشی می شود.

 رفتگر که "سرهی مایشکوف" نام داشت پس از برخورد یخ به زمین از شدت ترس به هوا پرید. همچنین یک شاهد عینی با نام امیر خان که در یک شرکت تاکسیرانی کار می کند در این خصوص گفت : " این صحنه مرا به یاد فیلم روز بعد از فردا انداخت. سقوط این تکه یخ بزرگ صدای زیادی ایجاد کرد. این رفتگر واقعا ترسیده بود. همه به آسمان خیره شده بودند تا منشاء سقوط یخ را پیدا کنند."

 گفتنی است؛ این تکه یخ از هواپیمایی که در آن لحظه از فرودگاه هیترو برخاسته بود به زمین سقوط کرده بود.

 انتهای پیام/

فرار معجزه آسای از مرگ رفتگر در سقوط یخ از هواپیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک سقوط یک تکه یخ بزرگ از آسمان! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..