تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غم انگیز ترین اتفاق در سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواپیمای شرکت آسمان تهران ـ یاسوج، به شماره پرواز 3704 که صبح  روز شنبه از فرودگاه مهر آباد تهران  به سمت یاسوج حرکت کرد، بعد از ۵۰ دقیقه پرواز از تهران  از رادار خارج شد و در ۳۰ متری قله کوه و درارتفاع ۱۳ هزار پایی و در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد که امروز در روز سوم عملیات جست و جو نیروی هوا و فضای سپاه از پیدا شدن محل دقیق سقوط هواپیما خبر داد.

گفتنی است؛ در این پرواز ۵۹ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز (محمد بهشتی و فرهاد معصومی) و ۲ نفر خلبان و کمک خلبان (خلبان حجت‌الله فولاد و کمک خلبان کاوه خلیلی) حضور داشتند.

در همین زمینه  اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن بیان غم انگیز ترین اتفاق این سقوط عنوان کرد: اگر ۳۰ متر بالاتر پرواز می کرد چنین اتفاقی نمی افتاد.
رمضانی نوشت:
"نکته غم انگیز ماجرا این است که نقطه برخورد به قله و ارتفاع آن نشان می دهد هواپیما احتمالا در حال کاهش ارتفاع برای نشستن در فرودگاه یاسوج بوده و اگر ۳۰ متر بالاتر پرواز می کرد چنین اتفاقی نمی افتاد."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غم انگیز ترین اتفاق در سقوط هواپیمای تهران-یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..