تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بقایای هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد

بقایای هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد

هواپیمای تهران به یاسوج که در روز یکشنبه سقوط کرده بود ، پیدا شد  به گزارش ایران ناز سخنگوی سپاه: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

بقایای هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

بالگردهای سپاه، قطعاتی شبيه به بقايای يک هواپيما را در ارتفاعات ديده اند و عكسبرداری كرده اند.

اين عكس ها برای اطمينان در حال بررسي توسط مديرعامل هواپيمايی آسمان در پشت درهای بسته است و به محض بررسی و اعلام نظر، به اطلاع خواهد رسيد. 

گفته می شود لاشه هواپیما سمت منطقه سی سخت پیدا شده است .گویا آرم هواپیمایی آسمان بر روی این قطعات به وضوح دیده میشود

بقایای هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بقایای هواپیمای سقوط کرده تهران یاسوج پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..