تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده ديدار استقلال و الهلال

دیدار استقلال و الهلال امروز (سه شنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه السیب مسقط برگزار می‌شود.

به گزارش شمانيوز، دیدار استقلال و الهلال امروز (سه شنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه السیب مسقط برگزار می‌شود.

ديدار استقلال و الهلال به صورت زنده در همين صفحه اطلاع رساني خواهد شد...

تركيب احتمالي

استقلال برای بازی امشب پژمان منتظری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت که این موضوع تغییراتی را در ترکیب آبی ها ایجاد خواهد کرد. در نبود منتظری، روزبه چشمی از پست هافبک دفاعی به پست دفاع وسط منتقل می شود و فرشید باقری در کنار امید ابراهیمی هافبک دفاعی تیمش خواهد بود.


وریا غفوری و امید نورافکن در بازی امشب مثل بازی با الریان مدافعان راست و چپ استقلال هستند و تلاش می کنند جلوی نفوذ وینگرهای حریف را بگیرند.


اما شفر در خط هافبک هجومی خود هم یک تغییر خواهد داشت، جابر انصاری که در بازی با الریان در ترکیب به میدان رفت، برابر الهلاال نیمکت نشین است تا فرشید اسماعیلی که در بازی با این تیم محروم بود به ترکیب ثابت آبی ها برگردد. اسماعیلی در این فصل نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته است و در بازی امشب برابر الهلال در کنار داریوش شجاعیان و سرور چپاروف خط هافبک هجومی تیمش را تشکیل خواهد داد.


اما امشب علی قربانی تک مهاجم استقلال خواهد بود و تلاش می کند در دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا بتواند دومین گل خود را بزند.


ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلال به شرح زیر است:


سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید نورافکن، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی و علی قربانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده ديدار استقلال و الهلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..