تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ محسن رضایی به نتانیاهو: اگر حمله نکرده‌اید، برای این است که نتوانسته‌اید

پاسخ محسن رضایی به نتانیاهو: اگر حمله نکرده‌اید، براي این است که نتوانسته‌ایدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همايش سراسری روحانيون سپاه به یاوه‌گوهای نتانیاهو پاسخ داد. 

رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

نخست وزیر رژيم صهيونيستي در مونیخ به وزير خارجه ايران بي‌ادبي كرده، نمایش کودکانه‌ای به راه انداخته و به خیال خود، ایران را تهدید کرده است.

ما به او می‌گوییم اگر حمله نکرده‌اید، براي این است که نتوانسته‌اید. با کوچکترین حماقت يا حمله اي به ايران‌، ما تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم و حتي فرصت فرار را هم از نتانیاهو می‌گيريم.

 پاسخ محسن رضایی به نتانیاهو: اگر حمله نکرده‌اید، براي این است که نتوانسته‌اید

انتهای پیام/

پاسخ محسن رضایی به یاوه‌گوهای نتانیاهو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ محسن رضایی به نتانیاهو: اگر حمله نکرده‌اید، برای این است که نتوانسته‌اید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..