تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنشینی بعد از انتشار خبر گم شدن هواپیما تلگرامش را چک کرده است! +تصاویر

سرنشینی بعد از انتشار خبر گم شدن هواپیما تلگرامش را چک کرده است!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شمشادی، خبرنگار صداوسیما، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ابهام کامل» نوشت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت آسمان یکشنبه، از تهران عازم یاسوج شد، که هرگز به مقصد نرسید.

در پی سقوط این هواپیما، تاکنون صدها خبر از مسئولان محلی و کشوری منتشر و برخی ازآنها، تکذیب شده است اما ادعاهای اعضای خانواده و دوستان یکی از مسافران این پرواز، بسیاری از این خبرها را از اساس زیر سوال می برد .

نام این مسافر، حسین رستمی تقی دیزج اهل استان اردبیل و ساکن ملارد است که برای کار به یاسوج سفر می کرد.

بنا بر اعلام مسئولان امر، هواپیمای مسافربری ATR72 ساعت 8 صبح از فرودگاه مهرآباد تهران برخاسته و پنجاه دقیقه بعد از روی صفحه رادار محو شده است .

این درحالیست که ساعت 8:56 دقیقه یکی از دوستان حسین رستمی در یاسوج که منتظر اوست، با شماره اش تماس می گیرد، تلفن زنگ می خورد و سی ثانیه ای به صورت قطع و وصل شدید با او صحبت می کند .

عجیب تر از تماس اول، تماس دوم این شخص با آقای رستمی است، این تماس در ساعت 9:28 دقیقه صورت می گیرد. این بار بر خلاف بار اول، صدای آقای رستمی بسیار واضح و بدون قطع و وصل است و 1:12 دقیقه به طول می انجامد .

آقای رستمی به دوستش می گوید: نزدیک فرودگاه هستیم وهواپیما به زودی می نشیند .

فرد تماس گیرنده می گوید حتی با آقای رستمی شوخی قومیتی هم کردم و او هم به سبک خودم پاسخ مرا داد .

او می گوید: من خودم بخاطر اینکه مبادا مهمانداران هواپیما به دوستم چیزی بگویند، با آقای رستمی خداحافظی کردم و تماس پایان یافت.

این در حالیست که دو عضو خانواده آقای رستمی می گویند، آخرین باری که ایشان صفحه تلگرامش را چک کرده ساعت 9:48 است!

آنچه به عنوان ابهام کامل در این میان مطرح است این است که چگونه یکی از سرنشینان این هواپیما در این ساعت ها تماس تلفنی داشته و برای آخرین بار در ساعت 9:48 تلگرامش را چک کرده اما مسئولان می گویند این هواپیما ساعت 8:50 از صفحه رادار محو شده و حتی یکی از مسئولان شرکت آسمان از برخورد این هواپیما با کوه در این ساعت خبر داده است ؟!

براستی در آن ساعت و در بالا یا نزدیکی های فرودگاه یاسوج چه اتفاقی افتاده، و خلبان با تجربه ای همچون حجت الله فولاد، چه دید و چه تصمیمی گرفت که در نهایت به سقوط هواپیمایش منجر شد ؟!

پی نوشت:

یک: ابهام کامل برگرفته از سخنان جناب آخوندی وزیر راه و شهرسازی است که امروز در سفر به یاسوج گفت : در یک کلام بگویم که در یک ابهام کامل هستیم و هیچ چیز برای ما مشخص نیست !!

دو: آنچه گفته شد بر اساس مصاحبه با دو تن از نزدیکان و دوستان آقای رستمی و مدارک و مستندات آنان است .

سه: گمانه زنی ها و اظهارات دستکم دو مسئول فرودگاهی نزد اینجانب محفوظ است که بر ابهام های این #ابهام_کامل می افزاید، اما تا قطعی و مسجل شدن موارد مطرح شده، از انتشار آنها معذورم .

سرنشینی بعد از انتشار خبر گم شدن هواپیما تلگرامش را چک کرده است! +تصاویر

با حسین رستمی، مسافر پرواز یاسوج در ساعت 9:28 دقیقه، در کابین هواپیما، تلفنی صحبت کردند.سوال : چگونه این پرواز ساعت 8:50 سقوط کرده است ؟!

سرنشینی بعد از انتشار خبر گم شدن هواپیما تلگرامش را چک کرده است! +تصاویر

ایشان حسین رستمی تقی دیزج است که در مطلب قبل از او نام بردم . برخی ها به اشتباه؛ از این عکس به عنوان آخرین نگاه او در پرواز تهران یاسوج نام برده اند؛ که نادرست است

انتهای پیام/

خبر عجیب از هواپیمای مسافربری ATR72



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنشینی بعد از انتشار خبر گم شدن هواپیما تلگرامش را چک کرده است! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..