تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس یادگاری مجید مظفری با مسافر کوچک پرواز تهران-یاسوج

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج   که از رادار خارج شده بود، در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد. در این پرواز 66 مسافر از اقشار مختلف و در رده‌ای سنی مختلفی بودند.

در همین زمینه مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود در کنار یکی از مسافرانی که در این سانحه هوایی سقوط کرد در اینستاگرامش منتشر و به این نکته اشاره کرد که همیشه با یک بازیگر عکس می‌گیرند تا یادگارى باشد براى ایشان، اما این عکس یادگارى است براى من درس بزرگى به همراه داشت.

مظفری نوشت:
"سلام دوستان. یک قاب ماندگار که درس زندگى است.
همیشه با یک بازیگر عکس میگیرند تا یادگارى باشد براى ایشان، اما این عکس یادگارى است براى من درس بزرگى حتى این بچه پر کشید و رفت در هواپیمایى که در افق گم شد؛ و من ماندم که خیره مى شوم به عکس کودکى که آنقدر نماند تا جهان را تجربه کند و مایى که نمى دانیم در این روزگار بد، آیا فردایى هست!
روحت سبک است و بالا خواهى پرید فرزند رفته ام ..مجید مظفرى."


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس یادگاری مجید مظفری با مسافر کوچک پرواز تهران-یاسوج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..