تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریز ۲۰۱۸ سودی برای صنایع دستی نداشته است

تبریز ۲۰۱۸ سودی برای صنایع دستی نداشته استبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان کنفرانس اسلامی در سال ۲۰۱۵ طرحی با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشور‌های اسلامی را کلید زد و بر اساس تصمیم این سازمان تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

البته پیش از این شهرهایی، چون قدس، قونیه و مدینه این لقب را به خودشان اختصاص داده‌اند؛ بنابراین گزارش طرح تبریز ۲۰۱۸ در سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح می‌شود و ما در این گزارش تلاش کرده‌ایم در قالب مصاحبه با الهام هاشمی راد، هنرمند تبریزی فعال در عرصه سوزن دوزی بسنجیم که این طرح در آستانه افتتاح چه سودی برای عرصه صنایع دستی شهر تبریز داشته است.

الهام هاشمی راد، هنرمند تبریزی فعال در عرصه سوزن دوزی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛ از وضعیت نامناسب فروش صنایع دستی تبریز خبر داد و اظهار کرد: امروز و در آستانه افتتاح طرح تبریز ۲۰۱۸ هیچ بازارچه صنایع دستی در تبریز وجود ندارد. در اصل طرح تبریز ۲۰۱۸ تا به امروز هیچ سودی برای صنایع دستی نداشته است.

وی افزود: اگرچه مکان‌های تاریخی می‌توانند بهترین مکان‌ برای نمایش و عرضه صنایع دستی باشند، مسئولان تبریز اجازه نمی‌دهند که صنایع دستی این شهر در مکان‌های تاریخی به نمایش گذاشته شوند. البته در گذشته هنرمندان صنایع دستی آثارشان را در مسجد کبود به نمایش می‌گذاشتند، اما امروز به ما اجازه نمی‌دهند که آثارمان را در این مکان به نمایش بگذاریم. اما به نظر هنرمندان تبریزی مسجد کبود بهترین مکان برای نمایش و عرضه صنایع دستی است.

این هنرمند تبریزی خاطرنشان کرد: من با شرایط فعلی هیچ چشم انداز خوبی را برای صنایع دستی تبریز متصور نیستم.


انتهای پیام/

صنایع دستی ایران و اجرای طرح تبریز 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریز ۲۰۱۸ سودی برای صنایع دستی نداشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..