تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق 39 میلیون ریالی، همسر سابق مالباخته بود

سارق 39 میلیون ریالی، همسر سابق مالباخته بودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم فیروز سرخوش‌نهاد تصریح کرد: در پی شکایت مردی به این پلیس و اعلام اینکه مدتی بود کارت بانکی‌ام مفقود گردیده که جهت پیگیری موضوع به بانک مراجعه نمودم و متوجه شدم از حسابم طی چندین فقره مبلغ ۳۹ میلیون ریال برداشت شده، پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص گردید مبلغ فوق جهت خرید اینترنتی به صورت شارژ تلفن همراه صورت گرفته و در نهایت شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی نموده است همسر دوم ایشان بوده که از طریق فعال کردن رمز دوم اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در همین راستا و با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با توجه به ادله موجود، در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و بیان نمود قبلا که همسر ایشان بوده‌ام رمز دوم را تعریف نموده‌ام و به جهت انتقام جویی از حساب برداشت می‌کردم.

رییس پلیس فتا استان همدان به عموم شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و رمز حساب‌های بانکی خود را به صورت مستمر تغییر دهید.

سرهنگ سرخوش با بیان اینکه برداشت‌های غیر مجاز در قالب خرید‌های اینترنتی صورت می‌گیرد، گفت: لذا ضرورت دارد حتما شهروندان رمز دوم حساب‌های بانکی خود را نیز تغییر دهند تا مانع برداشت‌های غیر مجاز شوند.

وی اضافه کرد: اگر افراد بخواهند با انگیز‌هایی مثل تسویه حساب شخصی، انتقام جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی‌شود احتمال به وجود آمدن مشکلاتی بدتر نیز وجود دارد.

سرهنگ سرخوش در پایان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CyberPolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق 39 میلیون ریالی، همسر سابق مالباخته بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..