تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش متفاوت و جنجالی بهاره كيان افشار در «گلشيفته»

نقش متفاوت و جنجال بهاره كيان افشار در «گلشيفته»به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره كیان افشار در اولین همكاری خود با بهروز شعیبی با نقشی بسیار متفاوت و جنجالی به تازگی جلوی دوربین مجموعه سریال نمایش خانگی «گلشيفته» رفته است.

این بازیگر كه پیش از این در فیلم های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و هم اكنون  فیلم سینمایی «كمدی انسانی» را روی پرده دارد، با مجموعه «عاشقانه» محبوبیت بیشتری بین مخاطبین پیدا كرده است.

در «گلشيفته» مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره كیان افشار، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله و شیلا خداداد با حضور هومن سیدی بازی می كنند.

گفتنی است؛ این مجموعه به تهیه كنندگی علی اكبر نجفی و سرمایه گذاری صادق یاری به زودی وارد بازار می شود.

انتهای پیام/

بهاره کیان افشار به «گلشيفته» پیوست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش متفاوت و جنجالی بهاره كيان افشار در «گلشيفته»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..