تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 مورد از اشتباهات داوری که باعث شکست تراکتور برابر الغرافه شد +عکس

پست اینستاگرامی علی خسروی در مورد اشتباهات داوری تراکتور و الغرافهبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتورسازی ایران و الغرافه قطر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم الغرافه موفق شد با نتیجه 3 بر 0 مهمان خود را با شکست بدرقه کند. مهدی طارمی مهاجم پیشین پرسپولیس که به تازگی به تیم قطری پیوسته است در این دیدار خوش درخشید و موفق شد گل های اول و سوم تیم خود به ثمر برساند و روی گل دوم نیز تاثیر گذار باشد.

اما این دیدار صحنه های بحث برانگیز داوری نیز داشت که علی خسروی کارشناس داوری فوتبال در یک پست اینستاگرامی به آنها اشاره کرد. علی خسروی در مورد اشتباهات داوری این دیدار نوشت :

"سه اشتباه بزرگ داوری در بازی غرافه تراكتور یك: در گل دوم غرافه طارمی اول با دست چپ مدافع را سرنگون كرد سپس پیشروی و پاس گل دو : گل ابراهیمی كاملا سالم بود و هرگز آفساید نبود كمك داور دوم طرح كادی كار كرد سه: پنالتی گرفته شده برای تراكتور هرگز درست نبود مدافع غرافه كار خاصی نكرد مهاجم تراكتور پنالتی رو گرفت نتیجه :: اگه داوری آسیا اینه وای بحال غیر الیتش ."

پست اینستاگرامی علی خسروی در مورد اشتباهات داوری تراکتور و الغرافه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 مورد از اشتباهات داوری که باعث شکست تراکتور برابر الغرافه شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..