تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت 3 مأمور درپی حمله «اتوبوس دیوانه» دراویش +اسامی

در کمتر از یک ساعت پیش یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه موتورسیکلت مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خیابان پاسداران تهران برخورد کرد. براثر این حادثه متأسفانه سه نفر از مأموران یگان امداد به شهادت رسیدند.

به گزارش شمانیوز: در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

هجوم دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت کلانتری باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

 سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.

21.15/ در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل نیروی انتظامی است و حدودا 10 نفر از آشوبگران بازداشت شده‌اند.


22.30/ آخرین اخبار از وضعیت میدانی خیابان پاسداران حاکی از آن است که در حال حاضر نیروهای ناجا در محل مستقر هستند. تعداد شهدا نیز همان سه نفر است و چهار شهید که برخی از سایت‌ها اعلام کرده‌اند تکذیب می‌شود. 

در حال حاضر تجمع کنندگان در کوچه کریمیان در گلستان هفتم حضور دارند که تعدادشان هم زیاد نیست. یک درخت تنومند در مقابل کوچه کریمیان قطع و به آتش کشیده شده است و این درخت در حال سوختن میان نیروهای پلیس و تجمع کنندگان قرار دارد.

گروهبان امامی و گروهبان بایرامی از نیروهای کادر یگان امداد به شهادت رسیدند. دیگر شهید این جنایت، یک سرباز وظیفه بوده است که هرسه توسط اتوبوس جنایت کاران فرقه گنابادی به شهادت رسیدند.

مهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت 3 مأمور درپی حمله «اتوبوس دیوانه» دراویش +اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..