تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور حمایتی بانک صادرات ایران در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»

مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در هشتمین «اجلاس روسای آیتک» با مشارکت بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش شمانیوز: مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در هشتمین «اجلاس روسای آیتک» با مشارکت بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ و خدماتی نمونه سراسر کشور با عنوان «اجلاس روسای آیتک» با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران عامل و روسای شرکت های مختلف بخش خصوصی و برخی مدیران و کارشناسان بانک‌ها در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد و طی آن با ٢ تندیس و یک لوح، خدمات مجموعه بانک صادرات ایران در دسترسی آسان و امن به خدمات بانکداری الکترونیک، نشان ملی مدیریت ایرانی، داشتن شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی و ارتباط خلاق و توسعه محور در حوزه بانکداری مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا براین گزارش، دکتر میرزا بابا مطهری نژاد سخنگوی این اجلاس با بیان اینکه محورهای مورد ارزیابی برای برگزاری هشتمین دوره اجلاس روسای آیتک، برگرفته از موارد  مطرح شده از سوی موسسه  بین المللی ICS GROUP است، مولفه های شاخص در ارزیابی شرکت های حاضر در این اجلاس را «نگاه از بیرون» به سازمان، رفع موانع تولید، بررسی سطح تولید و اشتغال، سطح اعتماد مشتری و سطح خدمات عنوان و تاکید کرد که نتایج این اجلاس تحت نظارت یک سازمان بین المللی به دست آمده است.

در این اجلاس همچنین، صادق نجفی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی،  تامین مالی، نوسازی صنایع و بازاریابی را ٣ ضلع مثلث تولید و تجارت برشمرد و تاکید کرد که تمامی امکانات باید در اختیار تولید قرار بگیرد. وی گفت: کارآفرین باید مانند یک فرمانده جهادی در نظر مردم نقش آفرینی کند.

همچنین علی سرزعیم معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این اجلاس از اعلام آمادگی برای فروش شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به متقاضیان و کارآفرینان متخصص خبر داد.

 دکتر حسینی معاون سازمان سرمایه گذاری های خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز سخنران دیگر این نشست بود که ضمن اشاره به بهبود رتبه اعتباری ایران از ٧ به ٥ ، دست یابی به نرخ رشد ٨ درصدی در برنامه ششم توسعه را منوط به مشارکت جدی بخش خصوصی دانست و از کارآفرینان خواست مشارکت جدی تری در تحقق اهداف برنامه های اشتغالزایی دولت و استفاده از سرمایه گذاری های خارجی جلب شده پس از برجام، داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم لوح تقدیر بین المللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک با تاییدیه موسسه ICS GROUP  آلمان و نشان زرین شهرت واعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی در بخش ملی و همچنین نشان طلایی برتر روابط عمومی خلاق، توانمند و توسعه محور درحوزه بانکداری به بانک صادرات ایران اعطا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور حمایتی بانک صادرات ایران در هشتمین «اجلاس روسای آیتک»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..