تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنچ مارک تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4

بنچ مارک تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبلت‌های سامسونگ یکی از پرطرفدارترین تبلت‌های موجود در بازار هستند. تبلت آینده این شرکت Galaxy Tab S4 می‌تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد. برخی مشخصات این تبلت معرفی نشده اخیرا در GFXBench دیده(فاش) شده است.

طبیعتا گلکسی تب S4 (با شماره مدل SM-T835) تبلتی با رده بالاست بنابراین نباید رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برای این تبلت تعجب‌برانگیز باشد. اگر چه در این فهرست نام پردازنده دیده نمی‌شود، احتمالا این تبلت دارای یک پردازنده اسنپ دراگون 835 است که با پردازنده گرافیکی Adreno 540 GPU از راه خواهد رسید.

علاوه بر این گلکسی S4 احتمالا یک دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. طبق بنچ مارک این تبلت NFC نخواهد داشت اما از قابلیت GPS برخوردار خواهد بود.

تبلت جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 10.5 اینچ با کیفیت صفحه (رزولوشن) 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و از اندروید 8 Oreo استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است که این تبلت دارای جایگاه سیم کارت است که به کاربران اجازه خواهد داد تا تماس برقرار کنند.

بنچ مارک تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4

انتهای پیام/

بنچ مارک تبلت جدید سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنچ مارک تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..