تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018 جالب ترین عکس های خبری هفت روز گذشته در سال 2018

شما می‌توانید در گالری عکس زیر از آخرین اخبار جالب و جدید جهان مطلع شوید، پس عکس های خبری زیر رابا هم ببینیم. 

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018

میمون “ساکی” در باغ وحش پراگ دلاس لینداس در لیما، پرو.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018کارناوال بوشو در موهاکس مجارستان.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018یونا کیم اسکیت باز کره اي در حال روشن کردن مشعل المپیک در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ، کره جنوبی.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018آدام ریپون بعد از اجرای اسکیت نمایشی در المپیک زمستانی 2018٫

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018مسابقه اسکی ربات ها در کره جنوبی.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018یکی از مدل ها با لباسی از کالکشن فلیپ پلین همراه با یک ربات در هفته مد نیویورک.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018یکی از مدل ها قبل از نمایش کالکشن پاییز و زمستان براندون مکسول در هفته مد نیویورک در منهاتن.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018نخستین شب کارناوال ریو در ریودژانیرو، برزیل.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018تزئینات خیابان هاي چین به مناسبت سال جدید قمری. در چین به مناسبت سال جدید قمری در تاریخ 16 فوریه به مدت 1 هفته جشن می‌گیرند.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018صد و چهل و دومین نمایشگاه سگ وست مینستر کنل کلاب در نیویورک که بیشتر از 2880 سگ از 50 ایالت در رقابت امسال شرکت کردند.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018رژه جشن سال جدید قمری در لیسبون پرتغال.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018تخلیه مدرسه استون من داگلاس بعد از حادثه تیراندازی که منجر به کشته شدن 17نفر شده است. پارکلند، فلوریدا.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018یکی از دانش آموزان مدرسه استون من داگلاس در عزاداری از دست دادن یکی از دوستانش در اثر حادثه تیراندازی.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018یکی از معترضین در تظاهرات ضد تبعیض نژادی در شهر ماچراتا ایتالیا. در تاریخ سوم فوریه 2018 در طی یک حمله نژادپرستانه چندین آفریقایی مجروح شده اند.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018هانا پراک از اتریش در مسابقات المپیک زمستانی 2018٫

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018جشن خیابانی «لوس ایندیانوس» در سانتا کروز دلا پالما، جزایر قناری.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018تیم جست‌وجو در مکان سانحه تصادف بالگرد در مسکو که چندین نفر جان خودرا از دست داده اند.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018اسمیتسونین موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی هاي آفریقایی تباردر واشنگتن.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018بارش باران در استادیوم گلورا بانگ کارنو در جاکارتا که قرار است افتتاحیه و اختتامیه بازی هاي آسیایی در آن برگزار شود.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018مسابقات قهرمانی توبوگان در شهر کمدن.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018کارگران هندی روی داربست هاي ساختمان در حال ساخت در شهر نویدا، هندوستان.

جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018فستیوال ماردی گرس نیواورلئان.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جالب ترین عکس های خبری دیدنی از هفت روز گذشته در سال 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..