تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس گرفتن الناز شاکردوست از پاهای شکسته اش

عکس گرفتن الناز شاکردوست از پاهای شکسته اش

بازیگر معروف کشورمان که مدتهاست بعلت اتفاقی شوم درحین فیلمبرداری ، در بیمارستان بستری شده است عکسی متفاوت از حال و روز این روزهای خود منتشر کرد. به گزارش ایران ناز الناز شاکردوست در بيمارستان، اين بازيگر توانمند و مشهور در هنگام ضبط فيلم دو طبقه روي پيلوت و سقوط از ارتفاع دچار حادثه بسيار تلخي شد

اينک پس از دو هفته بستري در بيمارستان و آسيب ديدگي شديد کمر از جفت پاهاي شکسته و کچ شده خود عکس جديد منتشر کرد. ایران ناز براي اين هنرمند محبوب آرزوي بهبودي دارد.

عکس گرفتن الناز شاکردوست از پاهای شکسته اش

الناز شاکردوست عکسي متفاوت از خود در اينستاگرامش منتشر کرد.وي چند روز گذشته در جريان فيلم برداري فيلم جديدش دچار حادثه شد.

عکس گرفتن الناز شاکردوست از پاهای شکسته اش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس گرفتن الناز شاکردوست از پاهای شکسته اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..