تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگان برای تردددر جاده های آذربایجان شرقی با احتیاط بیشتر حرکت کنند

ریئس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: جاده‌های استان به علت بارش برف و باران لغزنده است از این رو رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار شما نیوز ،سرهنگ جواد ناموران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون در بیشتر محورهای مواصلاتی استان برف و باران می‌بارد و با وجود لغزنده بودن جاده‌ها از جمله آزاد راه تبریز – زنجان، رفت و آمد خودروها در آنها جریان دارد.

وی افزود: ضروری است  در چنین شرایطی رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند و بر اساس ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند تا در محورهای برف گیر با مشکل روبه‌رو نشوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین از رانندگان وسائل نقلیه خواست در ایام بارش برف و یخبندان از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگان برای تردددر جاده های آذربایجان شرقی با احتیاط بیشتر حرکت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..