تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک‌های فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان ریشه در تفکرات انسانی و اسلامی دارد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل ستاد دیۀ کشور، رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امنای ستاد دیۀ اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس هیئت مدیرۀ انجمن حمایت از زندانیان اصفهان، مدیرکل زندانهای استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از خیران، فرمانداران، شهرداران، رؤسای ادارات، و اصحاب رسانه از مدیرعامل فولاد مبارکه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش شمانیوز: طی مراسمی با حضور مدیرعامل ستاد دیۀ کشور، رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امنای ستاد دیۀ اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس هیئت مدیرۀ انجمن حمایت از زندانیان اصفهان، مدیرکل زندانهای استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمعی از خیران، فرمانداران، شهرداران، رؤسای ادارات، و اصحاب رسانه از مدیرعامل فولاد مبارکه و شرکتهای تابعۀ این مجتمع، سایر خیرین استان و همچنین از عوامل برنامه های تلویزیونی «یک شهر، یک ضیافت» و «نسیم مهربانی» که در ایام ماه مبارک رمضان با برگزاری جشن‌های گلریزان موجبات آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان اصفهان را فراهم کردند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار فولاد در این مراسم، مدیرعامل ستاد دیۀ کشور با اشاره به سورهای از قرآن مجید که در آن خداوند سبحان فرموده است اگر کار خیری برای خدا خالصانه انجام شود، خداوند مزد آن را خواهد داد و حزن و اندوهی برای ایشان نخواهد بود، کار خیران را ارزشمند خواند و گفت: ستاد دیۀ کشور از رمضان ۱۳۶۹ تا ۳۰ آذرماه سال جاری نزدیک به سه دهه فعالیت داشته است و در این مدت با همت خیران، بیش از ۱۱۰هزار و ۴۶۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد از بند زندان رهایی یافته‌اند.
اسدالله جولایی با ارائۀ گزارشی از عملکرد ستاد دیۀ کشور ضمن قدردانی از گلریزان‌های مجموعۀ فولاد مبارکه و سایر مراسم مشابه در کشور گفت: امسال در بیش از ۳۱۳ نقطه در کشور مراسم گلریزان برگزار شد. همچنین مقام معظم رهبری در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان به نیت ۳۱۳ یار امام زمان(عج) مبلغ ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیۀ هدیه کردند.
وی افزود با عنایت به فرمایش امام رضا (ع) که باید از کار صحیح و خوب قدردانی شود، جا دارد از همۀ خیران سراسر کشور که به ستاد دیه برای کمک به زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد کمک نمودند، به ویژه رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم.
جولایی ستاد دیۀ کشور را یکی از برکات حرکت امام(ره) و جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: ۹هزار و ۱۴۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۷۴۲میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ آزاد شدند که از این رقم ۲۷۱میلیارد تومان گذشت شاکیان بوده است. ضمن اینکه با کمک این ستاد و همراهی خیرین محترم در ۹ماهۀ امسال نیز ۷هزار و ۴۸۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای کشور آزاد شدند.
یک سوم از مبلغ ۶میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک مستقیم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط مجموعۀ فولاد مبارکه تأمین شده است
در ادامۀ این مراسم، احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امنای ستاد دیۀ اصفهان نیز با اشاره به سابقۀ همکاری‌های فولاد مبارکه با ستاد دیۀ استان و با بیان اینکه به دنبال فعالیت این ستاد در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد شدند، تصریح کرد: هرجا که نیاز به کمک فوری برای آزادی شخص گرفتاری بوده است، فولاد مبارکه در این اقدام خداپسندانه پیشقدم بود. تا جایی که یک سوم از مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک مستقیم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط مجموعۀ فولاد مبارکه تأمین شده است که این کار خداپسندانه ریشه در تفکرات انسانی و اسلامی مدیران و کارکنان آن دارد.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به یکی از اقدامات مؤثر و چشمگیر دستگاه قضایی در این استان گفت: با مدیریت خوب شورای حل اختلاف زندانها و با حضور فیزیکی آنان و با برنامه ریزی جلسات مختلف با شاکیان توانستند مبلغ ۱۶میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان از شاکیان رضایت بگیرند که بسیار قابل توجه است.

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک‌های فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان ریشه در تفکرات انسانی و اسلامی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..