تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موی بلند زن جوان هندی، بلای جانش شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک زن 28 ساله هندوستانی در اثر یک اتفاق عجیب در یکی از پارک های این کشور جانش را از دست داد. "پانیت کائور " که به همراه خانواده اش در این پارک حضور داشت و سوار بر یک گوکارت بود جانش را از دست داد. این حادثه تلخ زمانی رخ داد که ناگهان موهای پانیت در چرخ گوکارت گیر کرد و او در اثر کنده شدن پوست سر و خونریزی شدید جانش را از دست داد.

موی بلند زن جوان هندی، مرگ دلخراش او را رقم زد! تصاویر

همسر  این زن به همراه اورژانش محلی تلاش کردند تا او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کنند اما قربانی پیش از رسیدن به بیمارستان جان سپرد. این اتفاق در پارک " امیوزمنت" و در ایالت هاریانا هندوستان رخ داد.

گفتنی است؛ پلیس هنوز هیچ شخصی را در این خصوص بازداشت نکرده است و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

موی بلند زن جوان هندی، مرگ دلخراش او را رقم زد! تصاویر

انتهای پیام/

مرگ عجیب زن جوان هندی در پارک!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موی بلند زن جوان هندی، بلای جانش شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..