تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزاحمت برای همسر سابق به قصد انتقام جویی

مزاحمت برای همسر سابق به قصد انتقام جوییبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: با مراجعه احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با ارسال عکس‌های خصوصی وی برای دیگران موجب تهدید و آزار و اذیت ایشان شده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود‌: با بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص گردید که متهم در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و از طریق ارسال عکس‌هایی خصوصی شاکی به اطرافیان وی، موجبات مزاحمت برای ایشان را فراهم آورده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده با اقدامات پلیسی خاص متهم مورد نظر پرونده شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده از متهم، اعلام داشت که شاکی همسر سابق بنده بوده و پس از طلاق، بنده به قصد انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویری از ایشان نمودم.

وی ادامه داد: در نهایت متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید.

سرهنگ کوره بلاغی با اشاره به پرونده فوق گفت: به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه همدیگر می‌کنند، هشدار داده می‌شود با اثبات عمل مجرمانه آنها باید پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند.

وی با اشاره به مواد 16، 17 و 18 قانون جرایم رایانه‌ای به شهروندان هشدار داد: به هیچ وجه اختلافات شخصی و خانوادگی را به فضای مجازی نکشانید، چرا که هر گونه مزاحمت در فضای مجازی جرم بوده و مطابق قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی یادآور شد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند نظرات و مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین از طریق سایت پلیس فتا قسمت گزارشات مردمی با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزاحمت برای همسر سابق به قصد انتقام جویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..