تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روایتی ساده از چند ماجرای پیچیده» منتشر شد

یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روایتی ساده از چند ماجرای پیچیده منتشر شد

ابراهیم حسن بیگی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب جدیدش گفت: جدیدترین کتابم با عنوان «روایتی ساده از چند ماجرای پیچیده» هفته گذشته رونمایی شد که موضوع اصلی آن انقلاب اسلامی ایران است. در این کتاب به روابط ارباب و رعیتی می پردازم که قبل از انقلاب در منطقه ترکمن صحرا حاکم بود.

وی افزود:  در کتاب «روایتی ساده از چند ماجرای پیچیده» بر مبنای همان رابطه ارباب رعیتی یک سری اتفاقات در منطقه ترکمن صحرا رخ می دهد و شخصیت نوجوانی در این داستان وجود دارد که با این اتفاقات درگیر می شود. انتشارات سوره مهر این کتاب  را منتشر کرده است.

حسن بیگی ادامه داد: هم اکنون کتابی در دست نگارش ندارم و کار جدیدی را شروع نکردم.

انتهای پیام/

انتشار کتابی در زمینه روابط ارباب و رعیتی پیش از انقلاب اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روایتی ساده از چند ماجرای پیچیده» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..