تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار مذهبی در گالری ها فروش خوبی ندارند

آثار مذهبی در گالری ها فروش خوبی ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بخشی زاده متولد 1366 شهر تهران و فارغ التحصیل رشته الهیات است. وی از سال 1385 آموزش خط سفیر را زیر نظر استاد احمدآریامنش آغاز کرده است.

کسب مقام اول رشته گرافیک در جشنواره آیات فجر، مقام اول نقاشی‌خط در جشنواره مدرسه عشق، برگزاری 2 نمایشگاه انفرادی، شرکت در بیش از 50 نمایشگاه گروهی و برگزاری 200 ورکشاپ تخصصی در مناسبت های مختلف، از سوابق هنری محمد بخشی زاده است.

  وی در این ایام به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) نمایشگاهی از آثار هنرمندان جوان رشته خوشنویسی و نقاشی‌خط جمع آوری کرده و در گالری «برسام» به نمایش گذاشته است.

بخشی زاده درباره فعالیت های هنری خود به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: من از سال 1385 خط سفیر را نزد استاد احمد آریامنش آموختم و از سال 1391 تدریس خوشنویسی و نقاشی‌خط را آغاز کردم. در سال 1394 با مشارکت تعدادی از هنرمندان، گروه فرهنگی هنری «سدنا» را تشکیل دادیم. برگزاری نمایشگاه های هنری یکی از شاخه های فعالیت های این گروه است.

وی افزود: رسالت گروه سدنا اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی است. به همین دلیل بیشتر برنامه های هنری گروه اعم از ورکشاپ، نمایشگاه و... در مناسبت های مذهبی اجرا می شود. نمایشگاه فاطمیه هم در  ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری (س) به منظور عرض ارادت جمعی از هنرمندان جوان به ساحت این بانوی والامقام که اولین بانوی شهید در دفاع از ولایت هستند، برگزار شده است.

بخشی زاده در ادامه درخصوص مشکلات رایج در هنرهای تجسمی اظهار داشت: گروه فرهنگی هنری سدنا در دو سال اخیر با سازمان و ارگان های مختلفی از جمله شهرداری، خانه هنرمندان، سازمان بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، برج میلاد و غیره همکاری داشته است. لازم به ذکر است که در این چند سال اخیر به دلیل پرداخت هزینه اولیه به نگارخانه ها برای برگزاری نمایشگاه، فعالیت های هنرمندان با مشکل مواجه شده ایم.

وی افزود: در این مدت هزینه تمامی برنامه ها توسط اعضای گروه و هنرمندان شرکت کننده پرداخت می شود که وجه خوبی ندارد. زیرا محور فعالیت های گروه سدنا مذهبی است. با توجه به این موضوع وقتی که به هنرمندان می گوییم باید مبلغی بابت هماهنگی گالری، چاپ پوستر و اطلاعیه، پذیرایی و... بپردازند و در نهایت اثری هم در گالری فروخته نمی شود، شرمنده آنها می شویم. متاسفانه آثار مذهبی خرید و فروش چشمگیری در نگارخانه ها ندارند. بهتر است مسئولین فکری برای حمایت از نمایشگاه های مذهبی کنند.

گفتنی است نمایشگاه فاطمیه 27 بهمن افتتاح شده و تا 2 اسفندماه در گالری «برسام» ادامه دارد.

انتهای پیام/

برپایی نمایشگاه فاطمیه  در گالری برسام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار مذهبی در گالری ها فروش خوبی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..