تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت قیمت‌های مسکن به روال سابق!؟

یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به رشد کاذب قیمت مسکن گفت: قیمت‌ مسکن در سال آینده روال سابق بازمی‌گردد.

به گزارش شمانیوز:  یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به رشد کاذب قیمت مسکن گفت: قیمت‌ مسکن در سال آینده روال سابق بازمی‌گردد.
محسن عدالت خواه در خصوص علت افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر گفت: افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر کاذب بوده و هنوز تغییرات خاصی مبنی بر رونق بازار مسکن رخ نداده است.

وی در ادامه افزود: اقدام برخی از سودجویان در بازار موجب شده قیمت مسکن با رشد حباب 30 تا 50 درصدی روبرو شود، که در این شرایط مردم نباید عجله‌ای برای خرید مسکن داشته باشند زیرا در ماه‌های پیش‌رو این حباب می‌ترکد و قیمت ها به روند سابق بازمی‌گردد.

این کارشناس بازار مسکن تصریح کرد: ارائه برخی آمار غلط موجب شده تا مردم فکر کنند که بازار مسکن رونق گرفته ولی در واقعیت امر چنین نیست زیرا میزان خرید و فروش در این بازار تغییری نکرده و به روال سابق ادامه دارد و تنها اقدامات سودجویانه برخی از از دلالان بازار موجب افزایش کاذب قیمت‌های در بازار مسکن شده است.

عدالت‌خواه با اشاره به پیش‌بینی اُفت قیمت مسکن در سال آینده اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم قدرت خرید ندارند قیمت مسکن 20 درصد کاهش خواهد یافت، پس اگر متقاضیان مسکن فوریتی برای خرید مسکن ندارند دست به خرید مسکن نزنند.

وی در توضیح اینکه افزیش قیمت مصالح ساختمانی چه میزان بر قیمت مسکن تاثیرگذار بوده، تصریح کرد: اگر افزایش قیمت مصالح ساختمانی و یا سایر نهاده‌ها مثل هزینه‌های انشعاب آب و برق و صدور پروانه‌های ساختمانی بر قیمت مسکن بخواهد تأثیر بگذارد این تأثیر باید از یک سال دیگر آغاز شود، متأسفانه برخی سازندگان صد درصد سود خالص را دنبال می‌کند در حالی که سود باید در حد 30 درصد باشد.

این کارشناس بازار مسکن در انتها خاطر نشان کرد: علت افزایش قیمت مسکن در چند ماهه اخیر  سوداگری و سفته‌بازی بوده،اگر دولت با دادن تسهیلات تا 80 درصد قیمت مسکن اقدام کند بخش مسکن از این وضعیت خارج خواهد شد.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت قیمت‌های مسکن به روال سابق!؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..