تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق ساختمان مسکونی در خیابان انقلاب

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هفت تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی در خیابان انقلاب خبر داد.

به گزارش شمانیوز: سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی در ساعت ۱۶:۲۸ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه میترا اعزام کرد.  

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: آتش نشانان پس از گذشت حدود چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که حریق در یک واحد ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهارطبقه مسکونی رخ داده و درپی آن شعله‌های آتش تمام ساختمان را در برگفته و درحال سرایت به واحد مجاور و طبقات بالایی است.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان را در برگرفته بود، گفت: آتش نشانان همزمان با آغاز عملیات خود برای اطفای حریق، عملیات نجات را نیز در دستور کار قرار داده و مدتی بعد یک گروه از آتش‌نشانان موفق به نجات هفت تن شامل سه خانم و چهار آقا شده و آنان را به محل امن انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران ادامه داد: همزمان گروه دیگر نیز اقدام به اطفای حریق در این ساختمان کرده و مدتی بعد موفق به مهار واطفای کامل آن شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق ساختمان مسکونی در خیابان انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..