تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخار از لامبورگینی گالاردو معرفی شد

یک شرکت تیونینگ آلمانی، با نصب دو توربوشارژر در کنار پیشرانه‌ی V10 لامبورگینی گالاردو سوپرلگرا، قدرت این سوپراسپرت ایتالیایی را به ۹۹۳ اسب بخار رسانده است.

معمولاً خودروهایی را که نزدیک ۱۰۰۰ اسب بخار دارند باید در مسابقات درگ جستجو کرد. سوپراسپرت پرطرفدار لامبورگینی گالاردو مخصوص نمایش در خیابان‌های شهری و جولان دادن با پیشرانه‌ی V10 تنفس طبیعی است. به‌ نظر شما اضافه کردن توربوشارژ و فدا کردن تنفس طبیعی برای قدرت بیشتر، چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo

در سال ۲۰۱۰ بود که نسخه‌ی سوپرلگرا گالاردو با کد LP-570-4 Superleggera به وزن ۱۳۴۰ کیلوگرم، قدرت ۵۶۲ اسب بخار و توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در زمان ۳.۴ ثانیه معرفی شد. در واقع ۸ سال پیش، این سوپراسپرت ایتالیایی جزو سریع‌ترین خودروهای جهان طبقه‌بندی می‌شد. اما سوپراسپرت‌های امروزی بسیار سریع‌تر و پرقدرت‌تر هستند. یکی از راه‌های پیش روی سوپراسپرت‌های چند سال گذشته برای رویارویی با برادران کوچک‌تر و سریع‌تر، به خدمت گرفتن توربوشارژر یا سوپرشارژرهای غول‌آسا است.

لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo

تیم مهندسی شرکت تیونینگ آلمانی روته موتوراسپرت (Rothe Motorsport) با استفاده از همین رویکرد و اضافه کردن دو توربوشارژر به پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر V شکل ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی گالاردو، قدرتی معادل ۹۰۰ اسب بخار دریافت کرده‌ است. به‌صورت دقیق‌تر، در حالت اول تنظیمات، ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور  به‌جای ۵۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید شده؛ اما در مرحله‌ی دوم، ۹۹۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور نصیب پرفروش‌ترین مدل از برند گاو ایتالیایی خشمگین شده است.

لامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo

این نسخه‌ی ویژه از گالاردو، مدتی است که در خیابان‌های فرانکفورت جلب توجه می‌کند. شاید بهترین رقیب این گالاردوی ۱۰۰۰ اسب بخاری در یک مسابقه‌ی درگ، مک‌لارن 720S باشد که بارها با عملکرد تماشایی خود، تحسین همه را به‌ دنبال داشته است. در واقع بدون اطلاع از تیونینگ و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری، بیشتر افراد گالاردو را به دلیل سن بالا و ظاهر شناخته‌شده، بازنده‌ی این درگ می‌دانند. شاید هم واقعاً 720S دوباره با عملکردی بی‌نظیر تعجب‌برانگیز شود.

اصلاً بعید نیست که ویدئوهای درگ این گالاردوی خاص به‌زودی در فضای مجازی منتشر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخار از لامبورگینی گالاردو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..