تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه تلخ هوایی که برای خانواده محمد علیزاده افتاده بود

حادثه تلخ هوایی که برای خانواده محمد علیزاده افتاده بودبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیزاده خواننده پرکار موسیقی پاپ کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش ضمن تسلیت در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در این حادثه ماجرای تلخی که برای خانواده اش رخ داده بود را تعریف کرد.

محمد علیزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"من سال ٧١ عمو،زن عمو و دختر عموئ دو سالمو بر اثر سقوط هواپیما از دست دادم.خاطرات تلخى که هیچ وقت از یادم نمیره.خوب میفهمم به بازمانده هاى سقوط هواپیماى امروز چقدر داره سخت میگذره.خیلی سخته وقتى دیگه برگشتى در کار نیست.خدایا صبورترمون کن و صبورترشون"

حادثه تلخ هوایی که برای خانواده محمد علیزاده افتاده بود

انتهای پیام/

پیام تسلیت خواننده مشهور در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه تلخ هوایی که برای خانواده محمد علیزاده افتاده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..