تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی درگاه پرداخت جرائم رانندگی در بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس انعقاد تفاهمنامه ای با پلیس راهنمایي و رانندگي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، قبوض جرايم رانندگي را در سراسر کشور دريافت مي‌‌کند.

به گزارش شمانیوز ، با امضای این تفاهمنامه، دارندگان قبوض جرائم راهنمايي و رانندگي مي‌توانند با استفاده از کارت هاي شتابي به‌صورت غيرحضوري از طريق درگاه‌هاي الکترونيکي بانك قرض الحسنه مهرايران اعم از اينترنت بانك به نشانيwww.qmb.ir، دستگاه‌هاي خودپرداز، دستگاه‌هاي كارتخوان، پايانه شعب و وب‌كيوسك نسبت به پرداخت وجوه آن اقدام كنند.
شایان ذکر است، این تفاهمنامه در راستای اجرای آيين نامه گسترش بهره برداري از خدمات پول الکترونيکي هيات وزيران و مذاکرات انجام شده ميان پليس راهور ناجا و كميسيون هماهنگي انفورماتيك بانك ها مبني بر تعريف رويه هاي اجرايي براي پرداخت الكترونيكي قبوض جرائم رانندگي با هدف تسهيل در امور جاري عامه مردم منعقد شده است.

منبع: روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی درگاه پرداخت جرائم رانندگی در بانک قرض الحسنه مهر ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..