تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)

روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)

یکی از ژله های جالب و خوشمزه ای که میتوانید تهیه کنید ، ژله آجیل است . طرز تهیه این ژله بسیار آسان بوده و بخاطر مزه فوق العاده آن و خواص بیشمار آجیل و ژله ، طرفداران زیادی دارد .

اول ژله ی آلوورا به اندازه یک سانت بریزید کف قالب که قبلا کمی چرب کردید. وقتی ژله کامل خودش را گرفت، آجیل را هر چقدر که خواستید بریزید روی ژله و آرام با قاشق ژله آلوورا سرد (که به دمای اتاق رسیده) را روی آجیل بریزید و داخل یخچال بگذارید تا سفت شود، وقتی خودش را گرفت آن را برگردانید.

روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)

نکاتی برای تهیه ژله آجیل : آجیل به دلخواه ( پسته، بادام، بادام هندی، گردو، می توانید آجیل ها را در کمی شهد غلیظ از قبل شیرین کنید )

روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)

روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تهیه ژله آجیل مجلسی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..