تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی چالش های پیش روی اجرای دولت الکترونیک

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با محوریت تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار امروز با حضور چهره های مطرح اقتصادی کشور در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان توسعه تجارت از جمله افراد حاضر در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هستند.

در همین راستا  محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به بررسی چالش های اجرای دولت الکترونیک و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی پرداخت.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امروز و در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شهید بهشتی تهران، ضمن مروری کوتاه بر آخرین وضعیت پروژ‌های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، به تبیین نقش اجرای دولت الکترونیکی در پایش شاخص‌ها و مدیریت هوشمندانه اقتصاد کشور پرداختم و چالش‌های پیش رو در اجرای دولت الکترونیکی را به عنوان کردم. بررسی فرهنگ عمومی و نیز تعارضات سیاسی در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بخش دیگری از صحبت‌ها بود و در پایان نیز به سوالات دانشجویان عزیز پاسخ دادم. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی چالش های پیش روی اجرای دولت الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..