تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل احتمالا WWDC 2018 را ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد کرد

شواهد حاکی از آن هستند که اپل به دنبال شروع کنفرانس توسعه‌دهندگان (WWDC 2018) از تاریخ ۴ تا ۸ ژوئن است.

اپل هنوز به‌صورت رسمی تاریخ همایش سالانه‌ی توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC را اعلام نکرده است؛ با این حال آنطور که از شواهد بر‌می‌آید، این غول فناوری به‌دنبال برگزاری این کنفرانس از ۴ تا ۸ ژوئن (۱۴ تا ۱۸ خرداد) در سالن مک‌انری سن خوزه کالیفرنیا است؛ کنفرانس سال گذشته نیز در همین مکان برگزار شد. منابع آگاه برگزاری WWDC 2018 در سالن مک‌انری را تأیید کرده‌اند. از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ این کنفرانس در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شد؛ ولی اپل از سال گذشته تصمیم به برگزاری آن در سن خوزه گرفت.

نکته‌ی دیگری که احتمال برگزاری این مراسم در این سالن در تاریخ ذکرشده را افزایش می‌دهد؛ رزرو این سال در هفته‌های دوم، سوم و چهارم ماه ژوئن است. هفته‌ی اول ماه ژوئن برای برگزاری همایش خاصی رزرو نشده است و این مسئله احتمال رزرو آن توسط اپل را افزایش می‌دهد. از سال ۲۰۰۰ شاهد برگزاری WWDC در ماه ژوئن و نیمه‌ی اول هستیم؛ بنابراین برگزاری این همایش در تاریخی بین ۴ تا ۹ ژوئن بسیار محتمل است.

wwdc 2018

اپل برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۱۷ و تاریخ رسمی آن را دقیقا در چنین روزی اعلام کرد؛ این کار احتمالا به دلیل تغییر مکان این کنفرانس از سان‌فرانسیسکو به سن خوزه بوده است. به استثنای سال گذشته، عموما کوپرتینونشین‌ها اطلاعات این کنفرانس را در ماه آوریل رسانه‌ای می‌کردند.

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل عموما محلی برای ارائه‌ی تازه‌های نرم‌افزاری این شرکت است و احتمالا شاهد نسخه‌ی دوازدهم iOS، نسخه‌ی ۱۰.۱۴ مک اواس و نسخه‌های جدید tvOS و watchOS خواهیم بود. البته گاهی اوقات نطق اصلی این کنفرانس فرصتی برای معرفی سخت‌افزار و سرویس جدید نیز فراهم می‌کند؛ برای مثال اولین مک‌بوک پرو با نمایشگر رتینا و آیپد پروهای جدید در WWDC رونمایی شدند.

WWDC 2017 میزبان بیش از ۵۰۰۰ توسعه‌دهنده و ۱۰۰۰ مهندس بود. قیمت بلیط‌ WWDC 2018 به احتمال فراوان حدود ۱۶۰۰ دلار خواهد بود که به قید قرعه پخش خواهد شد. واضح است که امکان میزبانی از تمام توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد وجود ندارد؛ بنابراین اتفاقات مهم و کنفرانس‌ها به‌صورت زنده توسط وب‌سایت این رویداد یا اپلیکیشن آن پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل احتمالا WWDC 2018 را ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..