تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان مسافران توسط خلبان فولاد در سال 92 +فیلم

تصاویری از نجات جان مسافران هواپیمای سانحه دیده در سال ١٣٩٢ توسط کاپیتان فولادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواپیمای ای تی آر ۷۲ – ۵۰۰ متعلق به هواپیمایی آسمان که صبح امروز از رادار خارج شده بود در حوالی سمیرم سقوط کرد. این هواپیما، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیست.

هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان در حالی پس از سال‌ها فعالیت سرانجام در حوالی رشته‌ کوه‌های دنا سقوط کرد که در سال‌های گذشته نیز برای چندین بار با مشکلات جدی مواجه بوده است.

 این هواپیما که کمتر از یک ماه پیش به دلیل نقص فنی مجبور شده بود سفر خود را نیمه کاره تمام کند در سال ۱۳۹۲ نیز با مشکلی فنی مواجه شده که خلبان امروز هواپیمای سقوط کرده در سال ۱۳۹۲ مانع از فوت مسافران شده است.

خبر ۱۸ آذرماه سال ۱۳۹۲  نشان می‌دهد که پرواز شماره ۳۲۰۵ یاسوج – تهران در دقایق ابتدایی پرواز خود با نقص فنی و از کار افتادن موتور سمت راست هواپیما مواجه شده که خلبان پرواز "حجت‌اله فولاد" با توجه به توانایی خود مانع از سقوط این هواپیما شده است.

حجت‌اله فولاد سرخلبان پرواز صبح امروز شرکت آسمان نیز بود، هواپیمایی که از سقوط در سال ۱۳۹۲ نجات پیدا کرد نیز حدودا ۶۰ سرنشین داشت و هواپیمایی که امروز سقوط کرد با حساب کروی پرواز ۶۶ مسافر داشته که تمامی آنها جان باختند.

در ادامه با ما همراه باشید تا ویدئویی از این نجات جان مسافران هواپیمای سانحه دیده در سال ١٣٩٢ توسط کاپیتان فولاد را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان مسافران توسط خلبان فولاد در سال 92 +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..