تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزیابی فلزات سنگین

صنعتی شدن جوامع باعث اثر گذاری بر روی شیوه زندگی افراد و همچنین تغییرات محیطی شده است. مواد صنعتی و پسماند‌های کارخانجات سبب آلودگی‌های خارج از کنترل می‌گردد که در خاک، آب، مواد مصرفی روزمره جامعه نفوذ کرده و متاسفانه شاهد افزایش روزافزون بیماری‌های ناشی از تجمع مواد شیمیایی و فلزات سمی هستیم. فلزات سنگین دارای اثرات مخربی بر روی متابولیسم و سیستم عصبی افراد می‌باشد. با توجه به اهمیت سموم و آلاینده‌های مواد غذایی و نیز محیط‌های صنعتی و تاثیر آن‌ها بر روی سلامت، جهت اطمینان از وجود فلزات سنگین در افراد، آزمایشگاه نوبل پنل بسیار گسترده‌ای تشخیصی در بخش اتمیک خود ایجاد نموده که با بهره گیری از دستگاه‌های جذب اتمی Perkin Elmer و Varian و از کمپانی‌های شناخته شده و رفرانس آمریکایی با دقتی بینظیر، پایین‌ترین مقادیر ممکن را ارزیابی و در کمترین زمان ممکن نتایج را ارائه می‌نماید.


از جمله فلزات سنگین اندازه گیری شده در بخش تخصصی اتمیک در جدول زیر به صورت خلاصه توضیح داده شده:

ردیف

نام فلز

اختصار

نوع نمونه

میزان نمونه

1

سرب

Pb

خون تام

500 µL

2

سرب

Pb

ادرار

500 µL

3

سلنیوم

Se

سرم

200 µL

4

کادمیوم

Cd

خون تام

500 µL

5

منگنز

Mn

خون تام

500 µL

6

کبالت

Co

ادرار

2cc

7

نیکل

Ni

سرم

2cc

8

مس

Cu

سرم

500 µL

9

مس

Cu

ادرار

2cc

10

آرسنیک

As

ادرار

2cc

11

جیوه

Hg

ادرار

2cc

12

آلومینیوم

Al

سرم

500 µL

13

کروم

Cr

ادرار

2cc

14

روی

Zn

سرم

500 µL

15

روی

Zn

ادرار

2cc

آزمایشگاه نوبل به عنوان مرکز تشخیصی پیشرو در کشور به اطلاع متخصصین طب کار و آزمایشگاه‌های همکار می‌رساند در آینده‌ای بسیار نزدیک آزمایشگاه نوبل گسترده‌ترین پنل تشخیصی فلزات و مواد شیمیایی کشور را با استفاده از به روزترین دستگاه‌های جهان و با بالاترین دقت ارزیابی ممکن ارائه خواهد نمود. شکل زیر نمونه کوچکی از پنل تشخیصی آینده خواهد بود:

ارزیابی فلزات سنگین

آزمایشگاه نوبل برای ارزیابی فلزات سنگین پنل جامعی را ارائه نموده که با بهره گیری از بهترین و بروزترین دستگاه‌های جهان، آزمایشات تخصصی را با بالاترین استاندار‌های بین المللی انجام داده و نتایج را به پزشک معالج و یا ارگان‌های طرف قرارداد در اسرع وقت تحویل می‌دهد.


"سلامتی روز افزون شما آرزوی قلبی خانواده نوبل است"

ارزیابی فلزات سنگین

ارزیابی فلزات سنگین

ارزیابی فلزات سنگین

آزمایشگاه نوبل اصفهان 

 آزمایشگاه نوبل اصفهان

آزمایشگاه نوبل اصفهانآزمایشگاه نوبل اصفهانآزمایشگاه نوبل اصفهان

آزمایشگاه نوبل اصفهان 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزیابی فلزات سنگین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..