تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی‌های جالبی که حین اجرای زنده اتفاق افتاد + فیلم

سوتی‌هایی که حین اجرای زنده اتفاق افتاد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید بتوان گفت یکی از پراسترس‌ترین مشاغل دنیا اجرای زنده است. خواه در تلویزیون و خواه در همایش‌های مهم علمی و سیاسی و ... که به‌راستی هوشیاری همه جانبه را می‌طلبد. 

با همه برنامه‌ریزی‌های دقیقی که بعضا در برگزاری و اجرای این برنامه‌ها صورت می‌گیرد باز هم وقوع برخی اتفاقات در آنها اجتناب ناپذیر است. برخی از این اتفاقات ممکن است برنامه را کاملا مختل کند و در مقابل برخی دیگر هم هنگام وقوع، به خنده کاربران می‌انجامد. 

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌های برگزیده‌ای از اتفاقاتی است که حین اجرای زنده در برخی برنامه‌ها رخ داده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

انتهای پیام/

اتفاقات غیرمنتظره‌ جالبی که حین اجرای زنده رخ داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی‌های جالبی که حین اجرای زنده اتفاق افتاد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..