تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی موفق به توبه نمی‌شوند؟

چه کسانی موفق به توبه نمی شوند؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی دنیوی پر از وسوسه‌هایی است که بندگان خدا با آنها مواجهند؛ برخی در برابر عوامل فریبنده تقوا به خرج می‌دهند و بعضی دیگر نیز ممکن است بالعکس عمل کنند.

قران کریم در این باره می فرماید: پذیرش توبه از سوی خدا، تنها برای کسانی است که کاری را از روی جهالت انجام می دهند، سپس زود توبه می کنند، خداوند توبه چنین افرادی را می پذیرد و او دانا و حکیم است." سوره نساء آیه 17"

حجت الاسلام والمسلیمن عابدینی در برنامه سمت خدا راجع به این موضوع می‌گوید: توبه برای کسی است که با جهالت گناه کرده باشد نه اینکه عناد داشته باشد، در دوره ظهور حضرت حجت(عج)، کسی که با عناد گناه می‌کند، برای توبه باز نمی گردد، انجام گناه با عناد یعنی نه تنها حجت برایش تمام شده بلکه راه برطرف کردن نیازش از طریق صحیح به کمال و راحتی امکان پذیر است، حتی راحت تر از گناه اما باز راه راحت را نمی‌رود و مسیر سخت‌تری را که آلوده به گناه است پیش می گیرد.

اکنون گاهی ممکن است گناه راحت تر از طاعت باشد اما آن زمان اینطور نیست و راه گناه سخت تر است، لذا کسی که با عناد راه گناه را انتخاب می کند هرگز توبه نخواهد کرد، نه اینکه موفق به توبه می شود و توبه اش پذیرفته نمی شود بلکه راه توبه باز است اما موفق به توبه نمی‌شود.

چه کسانی موفق به توبه نمی شوند؟+عکس

انتهای پیام/

در توبه به روی چه کسانی بسته است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی موفق به توبه نمی‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..