تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبدالعلی حاجیان بعنوان مدیر اموال تملیکی استان مازندران منصوب شد

با حضور مصطفی خسروی، رئیس هیات عالی نظارت، نوروزعلی کابلی کفشگیر، عضو هیات عالی نظارت و شهرام تیموری،عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیر منقول، مراسم تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: با حضور مصطفی خسروی، رئیس هیات عالی نظارت، نوروزعلی کابلی کفشگیر، عضو هیات عالی نظارت و شهرام تیموری،عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیر منقول، مراسم تکریم و معارفه مدیر اموال تملیکی استان مازندران برگزار شد.
در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های رامین خسروی، عبدالعلی حاجیان بعنوان مدیر اموال تملیکی این استان منصوب شد.


متن حکم وی به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای عبدالعلی حاجیان

با سلام
با عنایت به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران منصوب می شوید .
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای برنامه ها ، خط مشی و سیاستهای ابلاغی    دولت تدبیر و امید و بهره گیری از امکانات استان ، هماهنگی و همکاری همه جانبه با بخشهای مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و قضایی استان در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید .
عزت ، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم .

جمشید قسوریان جهرمی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبدالعلی حاجیان بعنوان مدیر اموال تملیکی استان مازندران منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..